Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-11-06 22:56:54

"Laimis"  wrote in message news:nvo4u8$ubh$1@trimpas.omnitel.net...

>Gaunamas minimalus pelnas (nėjimas į minusą), kai kainos (gerokai) mažesnės
>už rinkos vidurkį yra laikytinos dempingu, pagal dempingo apibrėžimą.

Jei yra mano nurodyti tikslai. Nereikia dideliu goole ekspertu buti -
paziurek, kokioa kad ir Eurovaistines grupes apyvarta, pelnas, kokia dali ju
pardavimuose sudaro vaistai, kokia dalis pelno jiems tenka. Ar tikrai tada
atrodys, kad valdiskos vaistines sugebes savarankiskai dirbti su ryskiai
mazesniu antkainiu.

>http://www.delfi.lt/verslas/mano-eurai/visa-tiesa-apie-banku-ikainius-uz-ka-moka-tik-lietuviai.d?id=69001920

Perziurejau lenteles - kosmoso nematau. Nes pagal tokia kosmoso savokos
logika, tai ir Senuku pas mus valdisku reiketu ir Bodrionkos - vistiek
zmones gi vaziuoja pigesniu plyteliu ar makaronu.

Nu ir aisku:

https://ib.swedbank.lt/private/home/important/servicePlans

Dar del vaistiniu, paskaiciavau savo tevu atveji, jeigu atsidaro valdiska
vaistine ligonines ar poliklinikos patalpose. Kad sutaupyti viena eura, ju
pirkiniu krepselis vaistineje turi atpigti minimum septyniais eurais.
Valstybe samdys tokio lygio vadyba? Nu nu....