Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-07 23:19:55
RaR rašė:
> Siekis palengvinti ligotų senjorų gyvenimą man neatrodo absurdiškas.
> Absurdiškos man atrodo priemonės, kuriomis siekiama tai padaryti.

Bet kodėl? Galima, aišku, pakelti pensijas ir pašalpas, bet kad kol kas
nelabai yra iš ko iš ko, nes tada reikėtų skolintis, kelti mokesčius ir t.t.
O štai valstybinė prekyba, jei ji nebūtų nuostolinga, juk biudžeto
nevalgytų ir mažesnėmis vaistų kainomis ir konkurenciniu spaudimu,
pasitarnautų teigiamai.
Analogiškai galiu pasiūlyti išvis paleisti visą sveikatos apsaugą į
visiškai laisvą rinką ir kaip manai, kas su ja būtų? Juk laisva rinka
puikiai susitvarkytų, ar vis tik ne...?