Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: RaR
Data: 2016-11-07 13:08:27
Brangiau negu kur? Ir kiek brangiau? Radau tik vieną mėgėjišką
palyginimą
http://www.e-interjeras.lt/ikea-kainu-palyginimas-4-salyse.html - 2015
beveik viskas Lenkijoje pigiau, Vokietijoje panašiai, visumoje gal kiek
pigiau, Šveicarijoje beveik viskas brangiau. Beje, tie patys padarė
prekių palyginimą ir šiemet
http://www.e-interjeras.lt/ikea-kainu-palyginimas-po-metu.html ir
nustatė, kad dauguma prekių šiemet atpigo, o visas krepšelis pagal
pigumą dabar antroje vietoje po Lenkijos (pernai buvo trečioje po
Vokietijos).

Reikia suprasti, kad Ikea parduotuvės, skirtingai negu koks nors Lidl,
veikia franšizės būdu, pvz. Ikea Lietuva savininkai yra UAB „Felit“,
valdanti IKEA franšizę. Jie tiesiog nusipirkę teisę pardavinėti Ikeos
prekes ir naudoti jos vardą, o kainodaroje turi laisvę. Kadangi
Lietuvoje parduotuvė vienintelė, tai konkurencijos jos asortimentui
praktiškai nėra. Iš pradžių bandė daugiau užsiplėšti, kilus
nepasitenkinimui kiek nuleido kainas. Be to, daug kas priklauso ir nuo
apyvartos, įdėtų investicijų grąžos (pvz. parduotuvei statyti paimtas
kreditas, jo sąlygos gali būti daugiau ar mažiau palankios) ir kitko.