Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-04 20:07:21
kapitalizmas gi kieme. laisva rinka visur.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

pypl havaet

statistinis tv ziurovas dabar to ir nori

"RaR"  wrote in message news:nvi1np$vco$1@trimpas.omnitel.net...

Toks įspūdis, kad jam nelabai įdomu ką laidos dalyviai sako, jam
svarbiau išsakomais klausimais parodyti savo žinias ir nuomonę. Šiaip
profesionalūs vedantieji (politinių diskusijų, o ne šou, kur vieni
kitiems snukius daužo) stengiasi nukreipti diskusiją nuo smulkmenų ir
asmeniškumų į racionalų pokalbį apie svarbius dalykus, o čia, atrodo,
kad tikslas buvo būtent tas šou.