Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: RaR
Data: 2016-11-05 20:46:54
Dar aš apie tuos valstiečius. Man tai bene populistiškiausia ir
daugiausia nesąmonių prigalvojusi partija šiuose rinkimuose. Kad jų
užmojis kurti valstybinių vaistinių tinklą yra racionalus, kelia
abejonių jau vien pažiūrėjus į kai kuriuos kitus aspektus sveikatos
apsaugos srityje. Visokios na-pro nesąmonės (viena ranka už didesnį
gimstamumą, kita ranka riboja pažangiausių technologijų prieinamumą
nevaisingumui gydyti), yra ir antivakcininio judėjimo aktyvistų. Panašu,
kad ruošiasi sustabdyti dirbtinio apvaisinimo įstatymą, kur seime buvo
priimtas bažnytinis variantas, po to prezidentė vetavo, paskui jau
priėmė pažangesnį. Pas juos vienas gydytojas ir dar krūva kvailių
pasisakančių medicininėmis temomis.

Su ekonomika panašiai - vienas pusiau ekonomistas, daugiau nieko. Tiek
dirbta su tuo socialiniu modeliu, darbo rinkos liberalizavmu - TVF vis
nurodydavo, kad tai bene didžiausia kliūtis pritraukti investicijoms.
Dabar ruošiasi iš viso sustabdyti įstatymo galiojimą. Vėlgi - šneka apie
emigracijos mažinimą, o kitą vertus daro sprendimus nepalankius užsienio
investicijomis. O juk jeigu užsienio kapitalas nekurs gerai apmokamų
darbo vietų Lietuvoje, tai žmonės iš jos ir toliau bėgs ten, kur tos
vietos yra. Valstiečiai ir bene aršiausi priešininkai Lietuvoje prieš
JAV-ES laisvosios prekybos sutartį.

Ir šiaip, paskaičius jų programą, išskyrus tuos valstybinius alkoholio,
vaistinių tinklus ir banką, kiti punktai nelabai skiriasi nuo kitų
partijų, arba to kas dabar daroma, tik visur "išplėsti, pagerinti,
padidinti, pakelti" ir pan., be kažkokių struktūrinių reformų. Tam visam
didinimui ir plėtimui juk reikia lėšų, o iš kur jų paims - nerašo. Juk
ir biudžetą subalansuos, ir valstybės skolą sumažins. Kadangi tų siekių
visuma man atrodo prieštaraujanti vienas kitam ir nerealistiška,
programą vertinų kai perdėm populistišką - sakoma tai, ką žmonės nori
girdėti, visai nesirūpinant kaip visa tai įgyvendinti.