Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: RaR
Data: 2016-11-08 09:41:47
Na, paskaičiau tuos straipsnelius - daugiausia valdžia savo
reguliavimais bardako sukelia. Beje, abiejuose teigiama tai, ką aš
teigiu, o ne tu - kompensuojamų vaistų antkainiai mažesni, o vaistinės
atsiima ant didesnių papildų antkainių, o ne atvirkščiai. Prie
pabrangimo, aišku, prisidėjo PVM, kurio nebuvo, o paskui staigiai pakėlė
iki 21 proc. Nežinau, kokie debilai galėjo tikėtis kad tai neatsilieps
vaistų kainoms. Atsiliepė, bet apyvarta nemažėjo - vadinasi žmonės
įperka, tik burba kad pabrango. Na, gal tiekėjus reikėtų atskirti nuo
mažmenininkų ar dar ką nors - čia normalūs konkurenciją skatinantys
reguliavimai. Valstybės kontroliuojamos vaistinės iš išsivysčiusių šalių
yra, turbūt, tik Danijoje, nežinau ar jie labai patenkinti su 400
vaistinių visoje šalyje. Buvo ir daugiau tokių šalių, pvz. Norvegijoje
neseniai liberalizavo vaistų pardavimo rinką, vaistinių smarkiai
padaugėjo, nors beveik viską valdo 3 tinklai, tikrai ne daugiau nei
Lietuvoje. Čia vienam straipsnelyje teigiama kad yra per daug vaistinių,
ir efektyviau būtų mažiau. Ir vėl pas mus eilinis rašytojas viską sugeba
apskaičiuoti geriau negu vaistinių tinklo savininkai.