Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-06 22:05:38
Linas Petkevičius rašė:

> Nelabai supratau - padarysime dempingo apibrezima toki, kad imone veiktu
> pelningai ir tada viskas ok?
> Ar visdelto dempigas numato, kad imone pardavineja prekes ar paslaugas
> zemiau savikainos siekdama uzimti didesne rinkos dali ar isstumti
> konkurentus.

Aš skaitau kiek skirtingus dempingo apibrėžimus ir matau, kad juose tai
reiškią prekių pardavinėjamą gerokai mažesnėmis už vidutinę rinkos kainą
ar net savikainą. Pati dempingo sąvoka dar nereiškia į minusą. Ar dabar
pradėsi teigti, kad bus sunku nudempinguoti privačių vaistinių vidutinę
maržą, kuri siekia gal net kokius — taip taip, patikėjom — 2-5%...?

> Kodel tik arba, trecio kelio nera? Beje, kas musu bankuose dabar labai
> brangu fiziniam asmeniui? Ko tai nepastebejau.

Elektroniniai atsiskaitymų įkainiai ir sąlygos, kai bankai iš esmės
perėmė pinigų apyvartos monopolį, yra kosmosas. Todėl net Vasiliauskui,
kuriam padorumas yra ne šio pasaulio dimensija (jo žodžius aš supratau
nerunkeliškai, neabejok tuo), pasirodė nepadoru ir būtina priimti tokius
sprendimus (o Kropas jau aiškina, kad tai bus nuostolinga ir reikės
kitaip kompensuoti)...
Koks trečiasis kelias? Laukti gerųjų konkurentų? Dar kokius 10 metelių?