Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-11-08 10:11:05
Pagal Laimio logika deglines reikai daryti valdiskas, nes kava ir hotdogai
ten eina su 300 procentu antkainiu del reklamos sanaudu. O vat valstybineje
bus tik 76-as ir zymetas dyzelinis konteinerineje, todel litras ten kainuos
puse euro. O dar jei nuo akcizo atleist....

"RaR"  wrote in message news:nvs11c$ofh$1@trimpas.omnitel.net...

Bet juk tos papildų marketingo sąnaudos ir skirtos iš papildų gaunamam
pelnui didinti. Jeigu nedidintų, tai ir nedarytų tų sąnaudų.