Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: RaR
Data: 2016-11-07 11:27:54
> dalinai), nebus reklamos sąnaudų. Kaip ir nereikės (pri)dengti vaistų
> maržomis pusės savo nevaistinio (nebūtinojo) ir elastingojo asortimento.

Tai pagal tave reklama - tik bereikalingos išlaidos, be jos pelningumas
būtų didesnis? Tai privatus kapitalas visur yra toks kvailas, kad išmeta
pinigus reklamai, dėl ko sumažina savo pelną?

Su tuo nevaistiniu asortimentu kaip tik yra atvirkščiai. Receptinių
vaistų maržos yra reguliuojamos, jų pardavimo kiekis ribotas, todėl kaip
tik atsiima pardavinėdami visokius papildus ir homeopatijas. Beje,
sprendžiant pagal pažįstamus garbaus amžiaus žmones, jie daugiausiai
pinigų ir išleidžia tiems papildams, nes dauguma tikrai reikalingų ir
veiksmingų vaistų yra kompensuojami. Pvz., pas mano tėvą prištabeliuota
pilna spintelė visokių papildų. Žiūri visas tas "sveikatos" laidais ir
perka ką reklamuoja pasamdyti profesoriai. Ir pažįstama vaistininkė
sako, kad pagal papildų pirkimo asortimentą galima nuspręsti ką praeitą
savaitę reklamavo "sveikatos" laidos. Bet žmogus turi pasirinkimo laisvę
- vienas už atliekamą eurą nusipirks papildų, kitas naują drabužį,
trečias kelionei susitaupys - kas kokius prioritetus turi.