Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-10 16:34:45
is kaimyno praktikos - bent jau ne per artimiausius 2 metus :)
Turim viena kaimynysteje bankui ikeista nama, jau kokie du metai kaip padare "dinge UK", namas stovi, niekas nesidomi. Net jei jis ir oficialiai kokiose varzytinese (pagal adresa bandziau ieskoti googleje, nieko nerado, o banko parduodame turto sarase kur internete irgi neradau) ar perrasytas jau bankui ar jo dukterinei kontoroje, tame name gali gyventi ramiai sau toliau. Nes tikrai niekas nei buvo atvaziaves pasiziureti nei ka. Buvo kilusi mintis isnuomuoti, bet kad neirengtas. :) Teks tikriausiai jame pradeti laikyti vistas :)

T:)