Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-08-10 15:58:52
Zr vadoveli pardavimo vadybininkams, skyrius "ka daryti, kai klientas 
sako, kad nedomina". Po to, kai neigiamai nebatsakineja, zr bendruosius 
itikinejimo principus.

Vasaris wrote:
> O tai jie gatvėje tarpuvartėje štabeliuoja klientus?
> 
> Priedo, man nėra nė karto buvę, kad pasakius "Ačiū, nedomina", siūlytų dar kartą, čiuptų už skverno ar pan. Nes pagal tokią logiką tai Vegasas turėtų būti uždarytas, o anas klęsti...
> 
> "Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message news:j1hqa5$n69$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai kaip sako panašiai ten ir yra, kiekvienas turi planą kiek surinkti 
>> aukų, neįvykdo, eina velniop.
>>
>> On 2011.08.05 05:00 AM, Arj wrote:
>>> ne visi sava galva masto.
>>> Gal nueik i koki swedbanki - gal pensijos kaupimo sutarti norit pasirasyti etc etc - toks ispuydis kad jei nesurinks
>>> reikamo skaiciaus klientu, tai juos susaudys. Ir rysium su tuo kalba visokius vejus - cia viskas labai zjb, cia i ta
>>> punkta neziurekit jis standartintis, praktiskai neikada netaikomas, bla bla.
>>> kaip ir teo "zebros" siulytojai.