Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Cube
Data: 2011-08-04 15:51:53
On 2011.08.04 14:32, Linas Petkevičius wrote:
> IMHO  is tikro yra zmoniu, kurie turi teise sakyti - nezinojau, kur
> veliuosi. Kas kaltas - jie patys del savo nerastingumo, bankas, valstybe -
> kitas klausimas.

Asmeniškai ar šitas veikėjas yra auka, ar tik populiarumo taškus
renkasi, tai aš nežinau, aš kalbėjau ne apie konkretų atvejį, bet apie
sistemą.

Ir vat didžiausia problema čia ir yra tame, kad čia ne nežinojimo
klausimas. Kai iš vienos pusės yra vos keli paslaugos tiekėjai, visi sau
palankias sutartis pasirašę, o iš kitos pusės - didžioji dalis
neraštingų klientų, tai tu asmeniškai būk nors ir kiek raštingas - nieks
dėl tavęs sutarties nekeis. O kam keisti - nueisi į kitą banką, o ten
irgi lygiai tokia pati sutartis, todėl faktiškai tiekėjai gali diktuoti
savo sąlygas.

Aišku, priklausomai nuo sumos, pačio kliento svarbumo ir t.t., gali ir
pakeisti, bet čia jau grynai kaip pasiseks, aš žinau atvejų kur nekeitė
ir viskas, jokio daugiau pasirinkimo neturi, nes pas visus tas pats,
nebent iš viso paslauga nesinaudok.