Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-08 00:00:55

"Ričardas Čepas"  wrote in message news:j1mtot$jqj$1@trimpas.omnitel.net...

>Fizinių LT gyventojų atveju, jie bankruotuoti vietoje negali. Be abejo,
>bankui tai naudinga ir netgi skatina rizikuoti skolinant daugiau, nei
>leistina. Bet man primena baudžiavos laikus. Manau, jei jau 1861 m. pradėjo
>baudžiavą naikinti, tai reiktų ir pabaigti ;)

Tik prie ko cia piktinimasis, kad bankas rupinasi savo pelnu ir verslininkas
su milijoniu kreditu? Ar bankas turetu rupintis jam nenaudingu istatymu
priemimu? Kas dar - valdybos pirmininkui kelnes prisisikt liaudies
dziaugsmui?

>O kai perimti bankrutuojančio kliento turtą naudingiau, tai yra aibė
>pavyzdžių.

Tarp paemusiu paskolas busto pirkimui, kuriuos bankas pagavo pasirasant
sutartis? Gakima tuos pavyzdzius?