Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Renookas
Data: 2011-08-05 09:00:16
pas tave rimtai bankas vaiksciojo ir siule imti busto paskolas vadindamas
atsilikeliu ar tai tiesiog asmeninis komplkeksas kad va jonas eme, petras
eme, ir as noriu jaustis turtingas?

Mane asmeniskai visi spaude ant busto paskolos emimo o ne busto nuomos, tiek
draugai tiek kolegos tiek tevai, deja nepasidaviau nes turejau tam tikra
matematika ir vizija, be to girdejau apie krizes atejimo planus, tad dabar
isgyvenau krize visai kitaip nei kad buciau su paskola.