Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-04 14:35:36
P.S.

"Mat pats klientas tai neturi jokio pasirinkimo, tik standartinė iš anksto
paruošta sutartis ir viskas."

Nu vat zinok mergaite, kuri tvarke mano paskolos reiklaus atsimenu. Kad ji
man butu prie kaktos pistoleta pridejusi ir sakiusi - pasirasinek, nes
neturi pasirinkimo - nepamenu. taip pat neturiu pazistamu rate nei vieno,
kuriam paskola bustui but buvusi mirtinai reikalinga - nes priesingu atveju
teks gyventi gatveje.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tikrai manai, kad tas Paukstis yra piktnaudziajanciu banku auka, kuris
budamas nuskriaustas siekia suvienyti tokiu paciu badaujanciu šeimu,
pasiskolinusiu keliasdesimt tukstanciu litu bendrabucio kambareliui pajegas
ir taip kartu kovoti pries "kelis monopolistus"?