Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-06 08:26:34
Tai palauk, pistoletas nuskalstamos veiklos analogija. Tai,kad bankas
isduoda paskolas bustui - ash nematau jokio nusikalstamo. Taip pat bent jau
savo sutartje sunkiai randu apgavystes pozymiu, o jeigu I rasiu, man tai tik
i nauda. Ypac NT krizes laikotarpiu. Kodel visi cia masto, kad bankui labai
į nauda bankrutuojantis klientas? Banke ka - durniai sedi, kurie nori karve
uzmust, kuri juos maitina?

"Ričardas Čepas"  wrote in message news:j1hpu2$mro$1@trimpas.omnitel.net...

Tai palauk, nesuk minties į šoną, kas čia aiškino, kad jei pistoleto
prie kaktos neprikišo, tai suprask kaip ir viskas normaliai ir taip turi
būti?