Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-08-05 14:49:00
Tai ir reklamą per teliką reikia pripažinti nusikalstama veika, ir už jos
rodymą bausti ar teisti.
Kiek matau "bankas blogas" teorijos šalininkų žinučių, tai visur dominuoja
"vartotojas buvo priverstas imti", "paprastas žmogus NETURĖJO PASIRINKIMO",
ir panaši polemika.
Ant savęs matau, kad įmanoma buvo neimti, ir aš turėjau pasirinkimą, niekas
su šautuvu negrasino.

J.

"Arj"  wrote in message news:j1gbg2$ut2$1@trimpas.omnitel.net...

ne visi sava galva masto.
Gal nueik i koki swedbanki - gal pensijos kaupimo sutarti norit pasirasyti
etc etc - toks ispuydis kad jei nesurinks
reikamo skaiciaus klientu, tai juos susaudys. Ir rysium su tuo kalba
visokius vejus - cia viskas labai zjb, cia i ta
punkta neziurekit jis standartintis, praktiskai neikada netaikomas, bla bla.
kaip ir teo "zebros" siulytojai.