Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-04 23:43:47
Kaip pas mus visi priversti naudotis banku paslaugomis? Lietuvoje nepaemus
paskolos bustui esi priverstas gyventi gatveje? Kaip pazeidziamos mano
teises, vien tik tuo, kad sutartyje yra punktas, kuris netenkina manes pas
visus bankus? Pereinu per visus bankus - nei vienas nedave man paskolos 100
metu su 2 proc. metiniu palukanu - viskas, ash jau naslaitis ir galiu eiti
paverkti ant zurnalisto peties?

"Cube"  wrote in message news:j1esn7$lpr$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.08.04 16:13, Linas Petkevičius wrote:
> O tai cia kazkas blogo?

Kai kalbama apie tokias paslaugas, kaip bankų, kuriomis yra priversti
naudotis praktiškai visi (nebūtinai vien paskolų) tai, be abejo, blogai.