Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-04 19:11:32
Ne - tai yra sukciavimas. Kuo koreliuoja variantas, kad bankas sukciauja ir
"kol bankų niekas neprispaudžia, tol jie rūpinasi tik savo pelnu", aš
nelabai suprantu. Klausimas lieka atviras - kuo dar turi rupintis bankas?

"Ričardas Čepas"  wrote in message news:j1ebi7$73h$1@trimpas.omnitel.net...

Tie kur skambinėja telefonu ir gražiai prašo pinigų už "avarijas",
"pagalbai" ir pan., irgi pistoleto prie galvos nekiša. Žmonės patys
atiduoda, dar ačiū už pagalbą pasako :/ Tai ką dabar, tie skambinėjantys
balti ir pūkuoti, ir jiems medalius reikia skirti už krūtumą?