Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-06 19:00:04
Tai pala - salygos buvo geros ir bankas iki siol neskriaude? Tai ko cia
verkia visi?

"ROOTS"  wrote in message news:j1jn0a$9ci$1@trimpas.omnitel.net...

pries kokia savaite kalbejau banke, kazka norejau pakeist sutartyje, sako
keisis sutarties salygos, dabar idesim grieztesnes, nes atsiranda daugiau
sunkiai mokanciu, todel pakeisime taip, kad net nedaug pavelavus moket butu
skaudziau baudziama.
vat tada ir nesupratau banko, situacija blogeja, bankui nenaudinga, bet jis
dar labiau smaugs klienta :/ tai vat pasirodo smaugs ta karve labiau, gal
cia del to, kad lietuviai kencia ilgai ir daug :D
nu zinok dar net perklausiau ar tikrai taip supratau - TAIP BUTENT TAIP
zjbsj vienok :D