Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Arj
Data: 2011-08-05 12:00:50
ne visi sava galva masto.
Gal nueik i koki swedbanki - gal pensijos kaupimo sutarti norit pasirasyti etc etc - toks ispuydis kad jei nesurinks
reikamo skaiciaus klientu, tai juos susaudys. Ir rysium su tuo kalba visokius vejus - cia viskas labai zjb, cia i ta
punkta neziurekit jis standartintis, praktiskai neikada netaikomas, bla bla.
kaip ir teo "zebros" siulytojai.