Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-05 20:56:52
"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:j1e4l9$u6j$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir vat didžiausia problema čia ir yra tame, kad čia ne nežinojimo
> klausimas. Kai iš vienos pusės yra vos keli paslaugos tiekėjai, visi sau
> palankias sutartis pasirašę, o iš kitos pusės - didžioji dalis
> neraštingų klientų, tai tu asmeniškai būk nors ir kiek raštingas - nieks
> dėl tavęs sutarties nekeis. O kam keisti - nueisi į kitą banką, o ten
> irgi lygiai tokia pati sutartis, todėl faktiškai tiekėjai gali diktuoti
> savo sąlygas.
>
> Aišku, priklausomai nuo sumos, pačio kliento svarbumo ir t.t., gali ir
> [...]

Aš tai nesuprantu, kame problema? Ar tie bankai valstybiniai, kad jie paskolas privalo dalinti ir dar palankiomis sąlygomis? Tegu nedalina. Tada, pvz.: įmonės pačios susirenka iš gyventojų, o profai ant seimo klykia, kad tokia veikla neuždrausta ir gali privesti prie nevaldomos sisteminės rizikos bankrotų, bet nieko nedaro.

Nes čia tas pats kaip su kokainu/heroinu - kas norės, tas suras kur gauti, ir nuo idiotiško elgesio niekas nesaugo. Tu dar dileriui paaiškink, kokia kokso koncentracija turi būti, kad nebūtų letalinių priemaišų ir pan. Ar čia visi staiga įtikėjo, kad Europa per paskutinį 100 metų tapo itin civilizuota ir gal tokia buvo tipo visada?

Nes sekant tokia logikos grandine, dar baigsime tuo, kad bankas privalėdamas išduoti paskolas "geromis" sąlygomis, privalo joms ir indėlius "geromis sąlygomis" PRIVERSTINAI surinkti.

Čia kaip LB kliedesiai "sumažinkit operacijų įkainius!" ne kliedėt reikia, o atidaryt banką, kuris sugebės mažesnėmis sąnaudomis NESANUOJAMAS valstybės atlikinėti operacijas efektyviau ir pigiau - jis ir nukonkuruos visus kitus, su blogomis operacijų kainomis, blogomis sutartimis ir visu kuo "blogu". Bankai yra sudėtingas verslas, kur reikia turėt smegenų, įgūdžių ir kapitalo ir už tai gali užsidirbti.