Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-08-07 23:49:33
Pistoletas toje frazėje reiškia, jog jei nėra pistoleto, nėra ir
nusikalstamos veiklos. Kas jau šiek tiek demagogiška, nes visi
suprantam, kad nusikalstama veikla galima ir be pistoleto.

Fizinių LT gyventojų atveju, jie bankruotuoti vietoje negali. Be abejo,
bankui tai naudinga ir netgi skatina rizikuoti skolinant daugiau, nei
leistina. Bet man primena baudžiavos laikus. Manau, jei jau 1861 m.
pradėjo baudžiavą naikinti, tai reiktų ir pabaigti ;)

O kai perimti bankrutuojančio kliento turtą naudingiau, tai yra aibė
pavyzdžių. Kokioj nors rinkos prekyboj su svertu tai labai sena visiems
puikiai žinoma išdūrimo schema, kaina vienokiu ar kitokiu būdu nukrenta
ar pakyla trumpam virš nustatytos ribos, skolos daugiau neduoda, ir
klientas lieka basas ir nieko neįrodo.