Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-08-04 17:59:11
Galima ir kitaip papliurpti, va atėjo turtingas kaimynas, sako imk
paskolą, dabar visi kaimynai iš manes jau paėmė, tu vienas kažkoks
atsilikėlis likai, nusipirksi iš mano draugelio bulvių, pasodinsi,
uždirbsi krūvą pinigų, nes visi mano analitikai prognozuoja, jog bulvės
brangs 100% per metus, jau kiek metų brangsta, pats pažiūrėk, gryna
teisybė. Na nusipirkai už paskolą bulvių, bulvos pasirodo buvo
supuvusios, pusė neišdygo, kainos užuot pakilusios nukrito, o kaimynas
atėjęs sako nieko nemačiau nieko nežinau, pats pasirašei kad man
skolingas ir tavo vaikai skolingi per amžių amžius, nekišau tau pinigų,
duok čia atgal su procentais ir baudom :/