Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: MumZer
Data: 2011-08-08 03:06:37
fredui nedaein, kad tie 500, kuriu bankas  "niekada neturejo" yra paimti
is Fredo ir jo draugeliu.
ir kai gaves atgal 300 vietoj 500 Freda pasiustu NX..
t.y. atsiprasau.. is Fredo turetu (kuriu jis niekada ir neturejo)
10.000Lt atiduotu 6.000Lt ir TADA PASIUSTU

tai blet i koki pliusa bankas eina, jei Fredui ir jo draugeliams is
BANKAS is SAVO kisenes (o Gaila kad ne Fredo!!) turi atiduoti 200.000Lt?