Tema: Re: O tai kuo uzsiima bankas?
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-08-10 16:23:08
Tai alkoholis, cigaretes, mcdonaldo maistas, cipsai, energetiniai
gerimai irgi nusikaltimu nesisviecia. bet matai-kazkodel vieni vakare
riboja alaus pardavima, kiti varo lauk rukancius is kaviniu, priraso
nesamoniu apie mirti ir impotencija ant pakeliu, treti spardo i sikna
mcdonaldui, ketvirti nebepardavineja cipsu ir redbuliaus prie mokyklu,
nors pelnai puikus. Aisku jei niekas nieko nesakytu, ir toliau
pardavinetu be apribojimu...