Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-17 16:29:11
Čia sakyčiau diskusiją reikėtų pakreipti kita linkme. Žmogų suskūrė gamta
arba dievas, ta gamta ir turi tiekti kurą tam žmogui. Jei žmogus pradeda
išradinėti tai ko pats iki galo nėra ištyręs, tada lauk bėdos. Atlikau tokį
primityvų eksperimentą, kas vakarą aš einu gulti 23,00 val ir keliuosi 6,00
ryto, paskutinė mano vakarienė 19,00, o pusryčiai 6,00 val ryto. Keletą
dienų valgiau tris sumuštinius su sviestu iš to pačio pakelio kaip ir duona,
bet porą dienų dėjau kumpį su E621 (dieviškai skanus) o kitą porą dienų
dėjau tokį pat kiekį kumpio iš turgaus be E621. Pirmu atveju pirmas signalas
iš skrandžio, kad jis alkanas buvo 9,15, o antru atveju 11,30 val. Ir tai ne
šiaip sau E621 užkrėstas maistas man duoda neteisingus signalus, jog aš
alkanas, kai tuo tarpu natūralus maistas man signalizuoja teisingai.
Klausimas kam man nuodyti savo organizmą? Pabandykite ir Jūs atlikti kašką
panašaus.