Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-15 17:18:57
tai minute, norit dabar man pasakyt, kad mano seneliai visa gyvenima daug
dirbe ir valge isskirtinai tik lasinius, turejo priaugt daug svorio? Nu, kad
nea, vienas svere 65kg, kita - ~50kg. O valge tikrai daug lasiniu. As irgi
nemazai ju suvalgau - nu nifiga nestoreju ir tikrai tiek nedirbu kiek jie.
Kaip cia taip?