Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-15 13:40:56
Mane tai zavi zurnalistes dramatizmas. Nuo pirmu zinutes eiluciu ishkart i
ivykiu sukuri, su detalemis - parduotuve, dietologas su zmona netycia
suzinantis, kad E621 naudojamas maiste, siaubingas nustebimas "Nu bet juk
tai nuodas !!!", ir tuo pagrindu septynerius metus (nuo mokslininko keliones
i parduotuve iki sensacingos zurnalistes zinios truputi uztruko) vykes
tyrimas. Nu tiesiog "Nepriklausomybes diena" popieriniam variante...