Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-16 08:14:26
Blemba jūs skaitote ką aš rašau ar tik plepat, kad plepėti. Lašiniai tai
nėra blogis, visa probema jų persivalgymas. Normaliai maitinantis ir dirbant
tie lašiniai sėkmingai sudega, bet padedant E621 gali nepastebėti, kaip
kasdien tų lašinių tu nuolat persivalgai. Pagal save sprendžiu suvalgęs
turguje pirktų panašių lašinių gali porą valandų nieko nevalgyti, nes esi
sotus, bet jeigu užkandi parduotuvėje pirktų žinoma su E621 po pusvalandžio
vėl lendi į šaldytuvą. Buvo geras filmas, kaip vienas žmogeliukas nutarė
maitintis tik Mc donalde, rezultate  teko eksperimentą nutraukti, dėl
pavojaus jo sveikatai. Jei ten būtų pateikti melagingi faktai Mc donaldas
nebūtų to reikalo taip palikęs.