Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-15 09:34:33
"G.V." <na@na.na> wrote in message news:h8mcca$n4b$1@trimpas.omnitel.net...
> "Justas" <mute@localhost.net> wrote in message

> O jei rimtai, tai Lietuvoje tikrai prasti popieriai su tuo skonio
> stiprikliu - nera ne vieno mesos produkto be jo parduotuvese, ir tai
> uzknisa.

Dabar gi pas mumis gryzo sunkmetis,kuris buvo sovietiniu metu pabaigoje ir
atgimimo eros pradzioje .Tik anuo metu parduotuves realiai buvo tuscios,tai
zmones sukesi kaip ismano ir gamino desras ir kindziukus patys,o dabar tai
teks vel daryt,del to,kad nera valgomu dalyku pirkti!

>Kazkaip gamintojams atrodo kad jie gali kisti s... pirkejams daugeli metu,
>ir paskui labai nustemba, kai pirkejai isvaziuoja pirkti to pacio s... (tik
>pigesnio) i kokia nors Lenkija.

Turiu begale pazystamu Lenkijoje,tai zinok,kad kai tik vaziuojame pas juos
tai jie praso atvezt chleb litewski,ser bialy ir wedliny.Nes patys pas save
parduotuvese jau neberanda nieko tokio,ko dar galima atsitiktinai rast musu
turguose arba isigyt is ukininku.O ten taip atsitiko todel,kad visokie danu
kiaulininkai daug anksciau atejo pas juos,o paskui tuos kiaulininkus atejo
ir prieskoniu su papildais gamintojai,kurie ir suformavo ta bendra ruzavos
mesytes skoni arba kitaip sakant besvkusitsa.Gerai pamenu kaip mane apie
1997-98 metus vienas pazystamas Lenkijoje moke kaip rukyti mesa ir
primygtinai siule ja prisspricuoti.Dabar pats juokiasi is ano savo kvailumo!
Taigi dabar atejo musu eile perimti lenku patirti ir nustatyti viena bendra
skoni :(

P.S.Manau,kad baltarusiai ilgiausiai atsilaikys pries papildu ir gmo
invazija,nes batenka to nedaleidzia.Todel Rudaminos turgui prognozuoju
klestejima.

> Ko verta vien situacija, kad prekes zenklas "Tarybinis" pradejo
> asocijuotis su kazkokiu (bent jau minimaliausiu) kokybes standartu. WTF?

O Tu pasiziurek i musu valdzia ir su asarom akyse teks pripazint,kad etikete
extarybinis uzdeda kazkiek tai garantijos,kad sitas veikejas jau viska
uzsidirbo prie ruso,o dabar trina kelnes tik todel,kad taip reikia -
priprasta.Bet ne vienas is situ extarybiniu nesukele tokiu skandalu,i
kuriuos sugeba isivelt naujieji valgytojai =msg gynejai:(