Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-16 11:08:23
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h8q5vm$lls$1@trimpas.omnitel.net...
>O ryskinti galima su kava. Pagal tokia logika turime, kad fotoprekese
>parduodami ryskalai ir kavos puodelis turi tokia pacia chemine sudeti.

As buvau surases ilga litanija apie tai kada galima naudot NaCl
fotoreikmems,bet pamaniau,kad nxj tai nebus niekam idomu ir visai tai ne
itema.Matomai ,suklydau,kad nepaleidau to posto anksciau,nes kazkas
uzsikabino butent ant sito teiginio,galutinai neissiaiskines kaip ten gali
buti.O Tamsta,kaip ir reikejo tiketis,iskart pasigavai kabliuka ir kaip koks
Valinskas,vakar per apkalta,apsisiksi bet nepasiduosi ir iridinesi,kad tik
Tavo tiesa yra tiesa,o visa kita yra nesamones ir zemas lygis:(