Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-15 16:19:41
Pralaieidžiame tavo antra sapalionių dalį ir žiūrim ką turim pirmojoje.
Kalbu ne apie straipsnio vertę bet apie skonio stipriklius, kaip vienas
pašnekovai taikliai pataikė, jei šeimininkė be skonio stipriklių nesugeba
pagaminti maisto tai nafik tokią šeimininkę, tas pats ir su maisto
gamitojais, jei be skonio stipriklio jo dešros niekas nevalgys tai kam tada
tokia dešra.
O pavyzdį mes turime tikrai puiku - amerikonai. Nemanau, kad jie tokie
lūzeriai, kad rytų maistą ir negalėtų sustoti, kaskas jiems tai trukdo. Beje
viena mano giminaitė grįžo iš jav ten pabuvo tik mėnesiuką ir solidžiai
priaugo. Kita mano pažįstama dirbo JAV kruiziniuose laivuose taipogi minėjo
apie skonios tipriklius ir beprotišką ryjimą. Aišku aš ne pretenduojų į
mokslinį straipsnį, bet kas nori gal susimastys. Beje aš pats dešros iš
parduotuvės seniai nevalgau.