Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-16 09:51:07
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h8q14f$daj$1@trimpas.omnitel.net...

> Aha, tai jau reiskia nebe mokykloje. O aisku paaiskinimo, kuri suprastu
> paprastas zmogus nera ? Tik Dievams duota ta skirtuma rasti ? Nes ash
> buvau ganetinai perestukinas, bet tikrai pamenu, kad jei paimsi GRYNOS
> citrinos rugsties, jokie moksliniai metodai neleis atskirti - pagaminta ji
> iš naftos ar iš citrinos

Linai,ar sutinki sudalyvaut eksperimente : as Tau duosiu suvalgyt sauksteli
"kamenaja sol",sauksteli juros druskos ir sauskteli foto fiksazo (kazkuris
is ju yra identiskas duskos atatikmuo).Visi sie produktai turi viena ir ta
pacia chemine formule.Idant,nenudegint gerkles ,uzgerdinet galesi kiek
noresi ir kuom noresi.Turesi tik pasakyt ar skiriasi ju skonis ar ne.
Dalyvauji eksperimente?Jeigu dalyvauji,as nupirksiu fiksaza pas sertifikuota
laboratorines irangos pardaveja ir net gausime euro sertifikata,o druska
galesime paimt bet kuriame is prelybos centru ar atsinest is namu.

P.S.Norejau pasiteiraut ar i salotas beri citrinos rugsti ar spaudi citrinu
sultis?