Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-16 09:38:07

> Nebuvau mokykloje perestukinas,gal netgi is tu geresniu mokiniu tarpo ,bet
> beda tame,kad musu mokykloje buvo fizikos/matematijos pakraipa,tai ant to
> daugiau ir spaude.Todel tikrai negaliu dabar prisimint kur dabar ieskot
> tokios info,bet drysciau manyt,kad sita info turetu buti ne mokykliniame
> chemijos vadovelyje,o siek tiek ausktesnio lygio mokomojoje literaturoje.

Aha, tai jau reiskia nebe mokykloje. O aisku paaiskinimo, kuri suprastu
paprastas zmogus nera ? Tik Dievams duota ta skirtuma rasti ? Nes ash buvau
ganetinai perestukinas, bet tikrai pamenu, kad jei paimsi GRYNOS citrinos
rugsties, jokie moksliniai metodai neleis atskirti - pagaminta ji iš naftos
ar iš citrinos.