Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-15 16:00:09
Ash netikiu feja. Bet dar maziau tikiu straipsniais, kuriuose didzioji puse
elementarus briedas. Todel bent jau mano poziuriu shis straipsnis bevertis.
I ka jis nutaikytas ? I zmones, kurie niekarto negirdejo kas tas E621 ? Tai
tokiam parashys kita straipsni, kuriame bus duodami jaunom sheimom
patarimai - "Ziurekit koks zajabis japonu isradimas, patikrintas šimtamete
vartojimo patirtimi - galite taupyti ant produktu, o sheima visitek jausis
skaniai maitinama". Bent jau man tokie straipsniai nei i viena nei i kita
puse nuomones nepakeis. Ar jei perskaitysi, kad nikotinas cool, tave tai
privers susimastyti ir pradesi rukyti ? Nes taigi maza ka - neverta
rizikuoti, geriau supesht po pakeli per diena.

Beje, yra tyrimas, atliktas Lietuvos ir Estijos onkologu. Langu plovimo
skystis, patekes ant ikaitusiu detaliu ar kitokiu budu pakaitintas ishskiria
visa kruva kancerogenu. IMHO irgi reiktu vengti ir i bakeli pilti tik švesta
šaltinio vandeneli, paimta iš Plungės Šv. Mergelės liurdos. Nors reiktu
tyrimus atlikti - mes prieš 20 metu šulioj per pertrauka pamyzt - parukyt
ten eidavom. Tai idomu, kaip ten su amoniako-nikotino uzterstumu....