Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-16 09:26:46
Linai jeigu tu ir rasi tokį vadovėlį be reikiamo išsilavinimo tu atrodysi
panašiai kaip orangutangas prie laptopo. Va tuom ir yra naudojamasi tyrimų
nėra nes jie niekam nereikalingi, pinigai sukasi milžiniški, poreikis yra
didžiulis, pardavimai vis auga. Tai kas turi tokius pinigus, kad darytu
tokias studijas?
Jau amerikonai baigia paskesti savo taukuose ir vistiek MC Donaldas laikomas
restoranu.