Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-16 10:10:32
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h8q278$f3u$1@trimpas.omnitel.net...

> Sutinku, kad eksperimente butu naudojama rafinuota juros druska ir ish
> laboratorijos gautas grynas NaCl. Jei ragausi tu ir sugebesi atskirti
> skoni - moku 1000 litu. Neatskirsi - moki man.

Tu man ir kiteims pastoviai priksisi pavyzdi su citrinos rugstim.Ne veina
karta daugelis is sio grupso lankytoju yra tau kontrargumentave,kad tai
nevykes palyginimas ir tai nera tas pats produktas.Bet Tu primygtinai siulei
paaiskinti skirtumus.
Siuo atveju as bandau eiti Tamstos pedom ir siulau Tau atskirt (bet ne
dalyvaut gince) 3 ta pacia chemine formule turincius produktus.Visi jie yra
sertifikuoti,naudojimui musu salyje.Tik pirmieji du skirti valgymui,o su
fiksazu rekomenduojama elgtis ypatingai atsargiai.Bet Tau gi  tai turetu
buti dzin,nes chemine formule yra vienoda.

P.S.As stengiuosi nenaudot chemijos ir nesisuliau ragaut fiskazo,todel
tamstos pasiulymas man nera priimtinas.

P.P.S.Gal ir ziauru,bet sio mano pasiulyto eksperimento tikslas paziuret i
Tamstos organizmo reakcija po sio eksperimento! Ir atkreipk demesi,kad as
tau nesiulau naudoti rugstini fiksaza KCl,o siulau bezabydna jo versija
NaCl.