Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-16 09:44:02
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h8q0u6$cvn$1@trimpas.omnitel.net...

> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
>
> Tai palauk - manai, kad ash nesugebesiu suprasti mokyklos lygio vadovelio.
> Povilas gi rado ten tokia informacija - tai ir man idomu butu paskaityti.

Povilas apie mokyklinius vadovelius neiko nerase,todel nereikia i ji badyt
pirstais ir neteisingai argumentuot,iskraipant mintis.
Kiekvienas norintis oponuoti ir tokiu budu vesti kulturingo lygio
diskusija,visada remsis pervoistocniku,idant nekiltu neteisingu
insinuaciju.Siuo atveju mes kalbame apie straipsni lietrytyje.O ten buvo
sneketa,kad E-621 yra panasus i savo organini broli,kuri kazkoks japonas
isskyre is dumbliu.
Taigi,siulau gryzt i pacia pradzia ir test tema sia linkme,jeigu dar kam
idomu ja testi.