Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-15 16:46:48
Daugiausiai E621 yra mėsoje, lašiniuose. Dar kai valgydavau virtus rukytus
lašinius kaškaip keistai lengvai jie man lysdavo, per vakarą galėjau suryti
visą pakelį, nes atsipjovęs gabaliuką per eilinę reklamą jau jie man būdavo
suvirškinti. KItą dieną šaldytuve vėl jų rasdavau. Po mėnesiuko man pradėjo
nebepatikti mano pilvas, nutariau po 19 val nebevalgyti, reikalai pasitaisė,
dabar išvis atsisakiau lašinių. O kai pažiūrėjau jų sudėti viskas pasidarė
aišku. Žinoma E621 išvis atsiakyti neišeis, nes netgi kavinėse į maistą deda
prieskonius ir juose yra E621, bet bent jau ženkliai tai sumažinau.