Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-15 16:59:41
    O mane vasara i kaima veshdavo, kad pas teta pavalgyciau ir svorio
priaugciau. Idomu tiktais kur tarybiniais laikais jie kaime to E621 imdavo,
nes priaugdavau kapitaliai.

    Kiekvieno reikalas rinktis - ka vartoti, ko ne.Taciau argumentacija turi
buti logiska arba bent jau ne debilishka.  Kolega darbe cukraus nevartoja -
jo nuomone tai nesveika. Dzin - suprantu. Taciau, jei suzinociau, kad jis
tai daro todel, kad apie tai perskaite zmonos cosmopolitane - nu nx... Nes
tokie baubai IMHO naudingi tik šudo pardavejams. Pardavinejo sasiska su
E621 - ok, chebra valge. Parashe LR straipsni - "E621 - nuodai"  ir
gamintojas išleidžia dar didesni šuda. Tik vietoj E621 sudetyje parašo
"senoviškų japoniškų prieskonių mišinys" (kurio ikala 5-is kart daugaiu nei
E621). Pavadina produkta "samurajaus džiaugsmu", uždeda nakleike "Certified
nicht gliukomaten !!!" ir paleidzia i rinka. Ateina LR skaitytojas, mato tas
sasiskas, perka ir supranta, kad jos tikrai penkis kartus skasnesnes. Turbut
todel, kad be gliukomato ir su japoniskais prieskoniais.