Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: A&G
Data: 2009-09-15 14:51:20
nereikia nieko prievartaut, informacijos apsciai, kas ka nori tas ta ir valgo, man asmeniskai, nei sasysku nei desru nereikia, rukytu gaminiu nuo vaikystes nepernesu, nes pas diedukus Dzukijoj tik vytindavo,  ir zymiai maloniau paemus mesgali ar zuvi pasigamint namie nei kazka jau pagaminto pirkt parduotuvej, bet jeigu dar tokiu yra, kuriuos net krekenavos sasyskos veza nu tai tegu dziaugiasi