Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-16 09:12:37
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h8pvbj$aen$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu zinok turiu didele dali chemijos vadoveliu nuo mokykos likusiu. Gal
> pasakysi kur pasiskaityti, koks tas skirtumas ?

Tegul moterys neskaito arba atleidzia man uz grubuma !Duosiu kitoki
palyginima jei jau kitaip nesuprantama:

Yra naturalus vyriskas organas ir dirbtinis jo pakaitalas ,vadinams
vibratorium.Ir vieno ir kito paskirtis ir forma daug maz panasios.Tai
pasakyk man dabar ar tai tas pats daiktas ar ne?Jeigu parts negalesi
atsakyti,pasieskok taip megiamos literaturos ir gal ten rasi,bet jei nerasi
,tai pabandyk zmonos arba drauges paklausti - jos turetu paaiskinti.