Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: a
Data: 2009-09-16 11:15:35
on 2009.09.16, Povilas supposed :
> "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
>
> As buvau surases ilga litanija apie tai kada galima naudot NaCl
> fotoreikmems,bet pamaniau,kad nxj tai nebus niekam idomu ir visai tai ne
> itema.Matomai ,suklydau,kad nepaleidau to posto anksciau,nes kazkas
> uzsikabino butent ant sito teiginio,galutinai neissiaiskines kaip ten gali
> buti.O Tamsta,kaip ir reikejo tiketis,iskart pasigavai kabliuka ir kaip koks
> Valinskas,vakar per apkalta,apsisiksi bet nepasiduosi ir iridinesi,kad tik
> Tavo tiesa yra tiesa,o visa kita yra nesamones ir zemas lygis:(

Povilai, tau gi pasiule konkretu dalyka:

Sutinku, kad eksperimente butu naudojama rafinuota juros druska ir ish
laboratorijos gautas grynas NaCl. Jei ragausi tu ir sugebesi atskirti
skoni - moku 1000 litu. Neatskirsi - moki man.

pakartojat sita eksperimenta keleta kartu, kad isvengt atsitiktinio
pataikymo ir bus aisku.