Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: bzik
Data: 2009-09-15 13:19:41
Oficiali info metu pradzioj: Lietuvoje perkant tiesiogiai iš augintojų atjunkintų paršelių (4-5 savaičių, svoris apie 10 kg) kaina šių metų vasarį vidutiniškai sudarė 120 litų už vieną, o 6-8 savaičių paršelių (svoris apie 15 kg) - apie 150-160 litų už vieną. Turguose pastarųjų paršelių kaina svyravo nuo 180 iki 200 litų už vieną.

200Lt - ~13Lt/kg. Negi kiaulei uzaugint +85kg tereikia 100-150 Lt? Grudu tona 350-400Lt. Kombinuoti pasarai brangiau.