Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: bzik
Data: 2009-09-15 12:16:23
kai pries keliolika metu vasara kaime sededavau, tekdavo du kart dienoj kiaules pasert, kas savaite pamezt. Nepasakyciau, kad lengvas ir malonus uzsiemimas.  Augindavo tik todel, kad tuo metu nusipirkt mesos buvo problematiska.
Dabar auginantys tai daro is ipratimo, o ne del sveikesnes mesos idejos. Ekonomiskai sunkiai pagrindziama. Jei saziningai susimokesi uz parsiuka, pasarus, veterinarines paslaugas ir dar kazkiek uz serima, idomu kiek kainuos 1 kg.