Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-15 15:48:54
O tiki tuom, kad atsiras geroji fėja su balta suknele kuri sakys ką galima
pirkti o ko ne? Ir dar klausimas ar ja kas tikės, visada atsiras žmonių
sakančių, kad mėnulyje nebuvo išlipęs Armstrongas. Tokie straipsniai retai
kada spausdinami nes jie niekam nėra naudingi, nei PC pardavėjams nei to
šlamšto gamintojams, todėl žmogui gamta ir davė galvą, kad pats galėtų ja
naudotis. O kaip sakant atsarga gėdos nedaro.