Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-15 15:38:16
Vanduo, duona, desra ir sviestas nuodas.
Parasys kas nors tai didelemis raidemis. Pradesi vengti ? Ar nevengsi
eksperimetu su savo nervu sistema ir leisi vaikui valgyti ta slamsta ?

IMHO amerikonai tikrai nutuko ne delto, kad buvo mazai informacijos ar jos
truko. Jeigu jau ziureti ish tos puses - priesingai. Perdaug, nepatikrintos
ir ishpustos. Negali zmogus visko bijoti ir visko saugotis. Atsirenka pagal
turima informacija. O kai gaunamame ziniu sraute 90 proc. briedas, gaunasi
jau ne atsirinkimas, o loterija. Parashys LR, kad E621 nuodas, atsiras
sasiskos "BE E621 !". Ir kapos zmogus patenkintas, nors ten kruva kitu E,
gal N kartu kenksmingesniu. Nustos zmogus tiketi gamintoju parasymais,
atsiras kokia tipo pilietine organizacija, ale "Geriausi Lietuvos
odontologai", kuri dalins sertifikatus - "Šitas mėšlas be E". Su galva
reikia maista rinktis, o ne pagal priplaukusios LR zurnalistes pasvaigimus.