Tema: Re: Geras straipsnis E621
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-15 11:37:48
"A&G" <laiskudeze@takas.lt> wrote in message
news:h8ndve$eg5$1@trimpas.omnitel.net...
> itariu taip pat kaip ir norvegiskos lasisos, tik savo rinkai jie matyt
> pateikia naturaliai uzaugintas, negi norvegai patys valgo ta kombikormu ir
> kitokiu sh prifarsiruota lasisa? tas pats pas aziatus reik manyt

Norvegiskoje parduotuveje maciau identiskai tokio pat fasono lasisa,tik vat
jos kaina ten gerokai didesne nei pas mus.Todel drysciau teigti,kad tai ta
pati lasisa is to paties tinklo,mirsktancio juroje ir vadinamo veisykla.O
tai ka jie vadina rukyta lasisa ir pardavineja vakuumuota savo
parduotuvese,tai man valgyt aplamai netinka,o jie patys seilem apsipyle
kerta za sebia i za togo parnia.
Bet yra ir ten zmoniu kurie patys stato plaukiojacius tinkliukus ir gaudo
naturalias lasisas,rudeni ateinancias nerstas i ju priekranciu upelius ir
pacias priekrantes ir neima dideliu ,o taikosi i tas mazesnes - iki 3 kg,kad
nebutu tokios riebios.
Beda su zuvim ,kuirios papuola pas mus yra ne tik tame,kad beveik visu
galiojimo terminas yra pasibaiges,bet ir tame,kad mums pradejo tiekti
visokias pangasijas ir telapijas is veisyklu Vietname,Kinijoje ir kitu to
krasto saliu.O ten reikalavimai maisto kokybei yra kiek kiti,nes ten reikia
uzaugint kuo daugiau ir pigiau,kad is to kazka uzsidirbt ir todel mazai kas
kreipia demesi kiek antibiotiku ar kokios rusies pasarai buvo suversti i
tvenkinius,kuriuose auga tos pangasijos ar tigrines krevetes.
Todel,galima bandyt teigti,kad norvegiska lasisa yra mazesnis blogis,nei
pangasija!

> bet ka tai turi bendra su gliutamatu? jiems cia taip pat butina kaip mums
> druska ar pipirai

O Tamsta i visus patiekalus dedi druska?