Tema: Re: Nuomones del isplanavimo V2
Autorius: Dizzy
Data: 2011-05-01 21:25:12
1. jei, ką, padės užuolaidos
2. ukines salyginai čia. Ten viduj namo šildymo sistema: SS, boileris...
Sandėliukas kur skalbykla.
3. jo, kitaip nesugalvoju. Sienų ar atskiro kambario virtuvei tikrai
nedarysiu. Max kažkokią pertvarą su nišomis.
4. manau čia geras sprendimas. Terasa vakarai-pietūs. Pietų saulė jau nuo
12h į terasą svilins, to gana.

Čia projektas, patobulintas, po architekto. Architekto buvo v1, žiūrėk
ankstesnį postą.
Aš pirma įdedu svetainę, o tada bandau apie ją išdėstyti kitką. Yra griežtų
apribojimų, kurie riboja fantaziją. Pvz atraminė siena. Negaliu jos niekur
pastumti. Jei kiščiau koridorių tarp saliono ir tos sienos, tai salionas bus
siauras ir ilgas. Tai jau geriau be koridoriaus iš vis, nei salionas
koridoriaus tipo. Ukines patalpos turi buti centre. Jo, žinoma, galima čia
visko pridaryti, jei namo plotą padidinti iki 250m2.
Spėju, kad didžioji dalis čia rašančių turi 2a namus.

"Bangis"  wrote in message news:iph98u$31i$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.04.26 17:39, Dizzy wrote:
> Ačiū, už visas išsakytas nuomones. Perpaišiau greitai planelį. Jūsų
> komentarams v2. Čia tokia greita juodraštinė versija, iki galo
> išdirbinėtų tikras architektas :)

1. teliko ziema neziuresi - panelis tiesiai i saule
2. Ukines patalpos durys i miegamuosius, skias visa shlamsta (svaru ir
nelabai), kad ir koks jis butu aprodysi visam namui ir tik po to ji
uzraugsi ukiniam, originalu. As gal bent jau vietomis skalbykla su
ukiniu apkeisciau.
3. Virtuves darbine zona atsukta tiesiai i poilsio zona, tipo sedi -
geri alu, o zmonike p*$asi prie puodu? arba po geros vakarienes megstat
paziureti i indu kalna, kurio sutvarkyti rankos dar nekyla?
4. Del terasos vakaruose jau anksciau ishsisakiau.

P.S. Kazkaip siulau gal visgi pas architekta nueit, viena ar kita, gal
kokiu nors praktisku patarimu duos. Nes man toks ispudis, kad tu
sudestai savo garaza + iejima ir virtuve, o paskui galvoji kur padet
visa kita..